torstai 12. kesäkuuta 2014

Kirjoittajaesittely: Markku

Moi!

Olen Markku Ylönen ja syntyjäni olen kuopiolainen. TTY:lle päädyin hieman vaille kolme vuotta sitten, joten aloitan syksyllä neljännen opiskeluvuoteni energiatekniikan parissa. Ennen Tamperetta asuin kaksi vuotta Helsingissä, toisen vuoden opiskellen fysiikkaa ja toisen vuoden tehden varastotöitä, joten siitä laskemalla ikää minulla on 25 vuotta. Kandivaiheessa pääaineenani oli energia- ja prosessitekniikka ja dippavaiheessa pääaineenani on voimalaitos- ja polttotekniikka. 

Olen ollut aktiivinen kilta- ja kerhotoimija, aloittaen haalariprojektin rahastonhoitajan pestistä fuksisyksyllä. Sen jälkeen siirryin luonnollisesti koko killan rahastonhoitajaksi vuodeksi 2013 sekä samalla tein tutorin hommia toisen lukuvuoden. Tälle vuodelle jätin kiltatoiminnan, mutta siirryin energiatekniikan ammattiainekerho Exergian hallitukseen yritysvastaavan pestiin. Exergia ja Ympäristöteekkarikilta tekevät tiivistä yhteistyötä, joten aika paljon samojen ihmisten kanssa pyöritään kilta- ja kerhotoiminnan parissa. 

Tämän kesän toimin tutkimusharjoittelijana Outokumpu Stainless Oy:n Tornion tehtaalla osastolla tehdaspalvelu / energia ja sähkönjakelu. Odotan kesältä pääseväni tutustumaan siihen miten ja kuinka paljon koulussa opittuja asioita käytännössä sovelletaan ja siihen miten asiat teollisuudessa hoidetaan. Julkaisen blogitekstini 10.7.2014 ja 21.8.2014, jolloin kerron tarkemmin siitä mitä olen päässyt kesän kuluessa tekemään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti