sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Kirjoittajaesittely: Ada


Moi!

Olen Ada Herranen, 22 v. Kotoisin olen Keski-Suomesta, tarkemmin ottaen Laukaasta. Tampereella olen asunut ja opiskellut nyt neljä vuotta. Tällä hetkellä asustelen jo toista kesää Espoossa Otaniemen Teekkarikylässä kesätöiden sinne houkuttelemana.

Opiskelen pääaineenani voimalaitos-ja polttotekniikkaa ja sivuaineenani suoritan pitkiä teollisuustalouden opintoja. Viime syksynä kävin hakemassa Keski-Eurooppalaisia vaikutteita opintoihini viettäessäni puoli vuotta Wienissä vaihto-opiskelijana. Siellä opiskelin lähinnä energiataloutta, ydinvoimatekniikkaa ja saksan kieltä.

Olen toiminut aikaisempina opiskeluvuosinani YKI:n hallituksessa emäntänä sekä toimihenkilönä tapahtumavastaavan apuna. Olin myös järjestämässä YKI:n 20 v. vuosijuhlia.

Olen jo toista kesää Fortumilla kesätöissä. Viime kesänä työskentelin Suomenojan voimalaitoksella turvallisuuspuolella. Tänä kesänä työskentelen Power Solutions -yksikössä voimalaitosten käyttö- ja kunnossapitoratkaisujen kansainvälisen myynnin tukitiimissä. Odotan kesätöiltäni sitä, että pääsen yhdistämään voimalaitostekniikan sekä teollisuustalouden osaamistani käytännössä. Kerron tarkemmin kesätöideni kulusta tässä blogissa 26.6 sekä 7.8 julkaistavissa blogiteksteissä.

1 kommentti:

  1. Nuo teollisuuden kunnossapitoratkaisut varmaan ovatkin käteviä ja hyödyllisiä! Itse olen joskus niistä kuullut. Voi olla, että sopisi meillekin. Olisi hyvä saada toimintaa hieman oikeaan suuntaan ja kartoitusta parannettua. Mielenkiintoinen blogi.
    https://www.vitecsoftware.com/fi/tuotealue/alma/asiakkaitamme/boliden-kokkola-otti-maintalma-moduulin-kayttoonsa/

    VastaaPoista